Training

Gastvrijheid & Service

PASCOM heeft ruim 20 jaar ervaring binnen de horeca. Hierdoor hebben we een fijne neus ontwikkeld voor gastvrijheid, klantvriendelijkheid en service. Het belang hiervan voor een goedlopende business lijkt evident, maar sneeuwt in de praktijk vaak onder door de dagelijkse rompslomp. Daarom biedt PASCOM u graag een verfrissende training aan voor u en uw medewerkers.

We leren u graag hoe u met weinig middelen weer het enthousiasme en de gastvrijheid terugkrijgt in uw organisatie. Niet alleen horeca, festivals en evenementen varen wel bij een uitmuntend service-level. Ook bedrijven binnen de detailhandel, het onderwijs of de commerciƫle dienstverlening profiteren duidelijk van onze aanpak.

Iedere organisatie kent zo z'n eigen sterke punten en uitdagingen. We bieden daarom graag maatwerk aan in onze trainingen, voor een optimaal effect.

Verkooptrainingen

Meer verkopen in minder tijd en met minder moeite? Dat klinkt wellicht als muziek in uw oren, maar dan moeten we u helaas teleurstellen. Wij organiseren namelijk geen gladde verkooptrainingen waarbij het enige doel is om zoveel mogelijk winst te maken.

Wat we wél doen is u en uw medewerkers leren hoe u op een eerlijke manier een goed product in de markt kunt zetten zonder uzelf daarbij te verloochenen. En dat daarbij winst gemaakt wordt, is natuurlijk vanzelfsprekend, we blijven immers wel ondernemers.

Alleen niet zonder ook aandacht te besteden aan mensen en de wereld om ons heen. En dat doen we niet omdat duurzaamheid momenteel een hot item is, maar omdat we denken dat het noodzakelijk is én ervan overtuigd zijn dat deze aanpak werkt.

Medewerkers trainen binnen projecten

Regelmatig zitten we binnen bij verschillende bedrijven en organisaties en zien daar wat er beter, anders of sneller kan. Eén-op-één coaching is dan een mogelijkheid, maar vaak zijn onze adviezen van toepassing op meerdere personen binnen dezelfde organisatie.

Daarom trainen we ook groepen medewerkers bij onze opdrachtgevers. Denk hierbij aan het salesteam, medewerkers van een call center, de binnendienst, verkoopondersteuning, secretaresses of accountmanagers.

Onze trainingen spitsen zich vooral toe op onderwerpen zoals kwaliteit, ontwikkeling, monitoring en auditing maar we staan ook open voor andere onderwerpen. Maak uw wensen kenbaar en wij ontwikkelen er een passende training voor.

Wilt u meer weten over onze trainingsmogelijkheden? Neem dan contact met ons op.